-Emmis! ♥ -

Boy you are amazing just the way you are!

Men herregud.
Klockan är halv 7 och jag är vaken ? :O
Heheh , men ett ypperligt tillfälle att ta upp datan och pilla lite på den.
Är grymt taggad för en härlig skoldag.
Prov oså.
Efter skolan ska jag till min tränare och rida hennes häst :)
Hon tyckte att det var en bra idé nu är jag letar storhäst så jag vet lite vad jag letar efter.
Rätt häftigt att hästen går msv:a klasser och kan piaff och passage om jag inte minns fel ......
Kommer la dö.
Men lilleman är jätte snäll så det kommer nog gå bra :)

Finns inte så mycket mer att berätta faktiskt.
Jag är kissenödig...
Ni vet ju redan hur dagen ser ut .
Men lägger nog upp en outfit bild sen
Hihih  , för jag har ju cam nu . Wiiiieee !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0