-Emmis! ♥ -

Bayb , jag behöver dig , du är min drog.

hahahah.
sitter hemma hos sofia helt själv.
Hon och hennes pappa drog och handlade i lerum ,
och jag orkade inte hänga med.
Så jag fick stanna här .
Dunkar lite musik och chillar på livet duvet ;)

Sitter och funderar lite på vilket gymnasium och vilken linje jag ska välja ?
Vill ju gå nått med hästar , men jag vill endå gå nått med musik.
Varför kan man inte kombinera dom två sakerna ? :O
Blir så  trött , att det ska vara så jäkla svårt ?
Man kanske skulle börja på sveriges ridgymnasium i kungsbacka ?
Nån som vet om det är bra ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0