-Emmis! ♥ -

Wanna be my partyboy ?

kom precis hem .
Dagen har varit bland dom sämsta på länge.
mår apdåligt .
Fryser och mår jätte illa.
Usch!
Skolan idag var också helt hemsk. Otaggad till allt.
men fick pluggat en hel del no , så det var skönt!
Men nu till det värsta.
På Idrotten kom det nån dam som skulle lära oss självförsvar.
På en övning skulle man hålla nån blå kudde så skulle den andra knäa på den eller nått sånt.
Så skulle sofia sparka och jag hålla den saken.
Bara det att jag höll för löst , så den kanten på kudden flög upp på min hals jätte hårt.
Och jag hatar ju när nån tar på min hals , så detta var inte mycket bättre.
Så jag fick typ panik , och sprang ut från gympasalen.
(Värsta dramaqueen )
Mådde as dåligt av det där.
Och ja jag kanske börja gråta , men tycker det är så fruktansvärt obehagligt.
Hatar hatar hatar när nått rör min hals!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Ja det hade jag också :D

Kram

2011-11-10 @ 21:27:57
URL: http://erne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0