-Emmis! ♥ -

Vi rymmer bara du och jag !

Hehehe , är inte så aktiv på bloggen längre.
Men har kännt mig allmänt nere denna veckan.
Men nu är jag på bra humör igen :D

Först skola idag då.
Hade lucia övning.
Hihihi  , när den var slut så kom matilda ström fram till mig och sa att hon tyckte att jag skulle sjunga solo.
Hehe  , vet dock inte om hon var seriös :P
Men jag tror inte solo är min grej ..
Iallafall , sen hände inget mer intressant.
Sen efter skolan ringde mamma och sa att min mobil hade kommit :D
Dom sa att det skulle ta upp till 5 - 10 arbetsdagar , men vi beställde den igår :D
Fixade med den , sen drog jag till stallet och kolla på hoppträningarna.
Sen drog jag ut och träffad eddie , pratade lite med han om saker oså.
Sen hängde man med ''grabbarna'' ;)
Ja , det var min torsdagsdag det :D

Duvet att jag älskar dig !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0