-Emmis! ♥ -

var inte rädd , jag står brevid dig. För du betyder allt för mig.

Bloggade ifrån mobilen igår , men det kom inte upp.
Sämsta blogg.se
Innan filmen drog vi hem till ed och åt tacos.
Drog til bussen oså.
Filmen var iallafall jätte bra :D
Sen hem.
Bussen hem gick inte försens 00:15 så vi bad hans pappa hämta oss.
Så medans vi vänta vandrade vi runt i stan.
kom hem , drog till krick en stund, hem till ed .
Myste lite.
Sen hem till min mysiga säng.

Idag är det träning för pia som står på schemat.
Sen ikväll blir det leka med sofia.
Japp   , så ser min dag ut .
Vi hör sedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0