-Emmis! ♥ -

Vänner är som converse. Ingen vill ha falska.

Hehehe , känner mig fett efterbliven.
Glömde lixom av att det är skola imorgon , så kanske dags att sova ? ;)
palla skola lxm , Hatar måndag btw!

Har ju legat och snckat skype hela kvällen.
Skulle ha pluggat egentligen. Men pallade inte det.
Så får råplugga imorgon istället.
Imogon ska vi åka och bada med klassen.
Yehhayehaha, fett nice ju.
Fast jag ska inte bada, för nivet navelpiercingen.
Så mycket äckliga bakterier.
Sen hatar jag att visa mig i bikini.;)
Sen är det även sån luciasak.
Funderar stark på om man ska vara med.
Hade varit as kul. Jag är ju en sån talang på att sjunga ;)
Aja , men vi hörs imorgon iallafalll.
Pusss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0