-Emmis! ♥ -

vad dom än säger kommer du alltid vara min älskling !

Förlåt för sofias fina inlägg igår ;)
Hehehe .
Men godmorgon :D
Vaknade la vid halv 1.
Sov hos gosi. Älskar att vakna upp brevid hennes sida.
Förutom att jag vaknade 1 gång och höll om henne och trodde hon var eddie .
Iallafall.
Igår var vi hemma hos kricko.
Var massa folk där oså.
Hände lite grejer....
Men det är löst nu.
Sen drog jag och sofia + krick hem till eddie.
Sen gick vi hem.


Nu ska jag berätta om gårdagens träning.
Gick verkligen super bra.
Men jag har varit lite orloig för att juppe skulle ha haft ont någonstans igen-.
Eftersom han har hållt på att kicka och resa sig när jag ska arbata honom.
SÅ jag sa det till pia , och då satt hon lite på honom.
Men gjorde han något då ?
Hahahah nej :D
Så ont var inget han hade.
Sen red jag, då började han hålla på så igen.
Då kom vi fram till att det var sporrarna han störde sig på.
SÅ jag tog av mig dom , och han gick som en klockan  :D
Hehehe  , känner att jag har blivit lite nojig.
Tror att han har ont hela tiden..
Aja :D
Min häst är bäst iallafall :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0