-Emmis! ♥ -

Hiss och diss !

♥ Till att jag ska kolla på en häst nästa helg.
Hört att detta ska vara en kanon häst ;)

♥ Jag har hissat dom förut men jag bara älskar rosa uggs .
Så nu får dom en hiss igen.

♥ Till att vintern snart är här.
Och snart är det jul.
Älskar julen . :D

♥ Till folk som vågar sticka ut .
Som inte är och ser ut som alla andra.
Varför ska alla se likadana ut för ? ;)

♥ Till min underbara bäsits juppe . :D
ω Till pioneer stövlar.
Dom sämsta ridstövlarna som någonsin har tillverkats.
Dock är du skit snygga , men dom har gått sönder minst 5 gånger i dragkedjan.
Och jag är inte den enda som inte är nöjd med dom......

ω Till folk som lägger upp iphone bilder på sina bloggar hela tiden.
Bloggen blir bara fulare , och iphonebilderna blir så dåliga...
Skaffa en bättre kamera ffs.

ω Till folk som verkligen dricker alkohol varje helg.

ω Till utväxt.
Hahaha , färga håret , utväxt är det fulaste man kan ha.

ω Till att man får skoskav av nya skor!

ω Till att jag inte hittar äkta rosa uggs någonstans.
Så man måste beställa och det paaaallllaaaaarrr jag inte !
FML!

Kommentarer
Postat av: josse <3

jag har rosa uggs , uuuh känn dej äääägd ! <3

2011-11-05 @ 11:25:32
Postat av: mini

Tacktack, vad ska du göra idag?

2011-11-05 @ 11:45:04
URL: http://miniiss.blogg.se/
Postat av: Louise :)

vill du hjälpa mig, ge mig tips till min blogg , ta en titt och läs så förstår du :)

kram!

2011-11-05 @ 12:09:15
URL: http://louisehjertaadam.devote.se
Postat av: Solin

Fin blogg, allt bra?♥

Kram :)

2011-11-05 @ 15:04:32
URL: http://solinjamil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0