-Emmis! ♥ -

If you cal me , i won´t be home !

Godkväll.
Skolan sög idag.
Var ju tvungen att skippa min sovmorgon för att sitta av tid , har ju tydligen kommit försent en hel del -.-'
Så det sög.
Sen hade vi typ dansprotjekt.
Heheh  , så  det kom några dansare och jag ägde helt seriöst :D
Dirr efter skolan var det bara att skynda sig.
Har ju provridit cymric idag :D
Sen till stallet för att rida bästa :D
Berätta mer sedan , för hinner inte riktigt nu.
För nu ska jag plugga .
fan vad kul ?
Fast där ljög jag lite.
Så jag berättar mer sedan .





Mina äckel vänner ville inte vara med på bild.
Så fick ta lite på mig själv.
Och på bebo såklart.
Tur attt man har honom som ställer upp på allt :D ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0