-Emmis! ♥ -

Det här är jag. Mitt lyckliga jag!

Skulle ju ha legat lågt bloggningen ett tag.
Men behöver skriva av mig lite känner jag .

Nu fan går mitt liv äntligen bra igen.
För första gången på ett bra tag kan jag säga att jag är riktigt lycklig.
Jag har hittat den prefekta killen som älskar mig fasten jag är som jag är ( hoppas jag )
Jag har den perfekta hästen som jag verkligen älskar mest på hela denna jorden.
Sen har jag dom sjukt underbaraste vännerna man kan ha .♥
Vad mer kan man önska sig ?
För en gångs skull är jag inte den där deppiga tjejen som alltid gråter sig själv till sömns.
Den rollen får nån annan tjej ta!
Nu är det min tur att skina !
Min tur !
Snälla låt mig bara få vara lycklig ett bra tag till .
Det behöver jag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0