-Emmis! ♥ -

the end is not near , its already here.

Godkvällen ! :D
kom precis hem ifrån att ha följt sofia hem.
Heheh  , tjejen har skadat sin höft , tror seriöst att det tog 1 timme för oss att gå hemmifrån henne.
Brukar ta 10 minuter i vanliga fall ;)
Iallafalll.
Red ut juppe med märtisen idag.
Vart super mysigt , förutom att det är så fruktansvärt läskigt att rida när det är mörkt. :P
Men jag överlevde. (a)
Sen hade vi ju kvällsfodringen med.
Jag kan lova er att det inte finns nått gulligare än när man ska ge jupps sin mat.
Han gnäggar så gulligt så jag tror att jag dör
Min bästa ♥
Nu hade jag tänkt se om jag kan hitta någon bra film och sedan nana.
Är trött som sjutton.
Vi hörs väl senare eller imorgon .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0