-Emmis! ♥ -

Snoppar är så håriga och hår det är ju äckligt.


Ser dig där på gatan och det händer nånting
Visa mig din
Jag visar dig min
Sedan kan vi bara fokusera på din
Din din din, tänk inte på min
Den är bara gjord av blod och lite skinn
Den vill ändå bara in in in
Här har du mitt nummer ring ring ring


hahahahha  , go text! :D
Vet gammal men endå !
Iallafall.
Tjenare ,  haft en bra dag ?
Jodå , tackar som frågar.
Min dag har också varit bra. :D
Hållt mig till dieten idag med.
Endast ätit lite kex ;)
Hahahah . Menmen , haft softa lektioner idag.
Förutom so:n . Har börjat läsa om förintelsen.
Gud vad hemskt det är. Tycker det är rätt jobbig att läsa om.
Menmen.
Nu ska jag chilla järnet , sen ska jag vara barnvakt.
Najsnajs , jagvet :D
Hejdå ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0