-Emmis! ♥ -

Ska vi leka brandbil ? Du sprutar och jag tjuter. Heheheheheh.

Godkvälll.
Nu hade jag tänkt berätta lite om min dag.
Har typ legat och deppat i sofas säng hela dan.
Sen ringde pappa och sa att han höll på med mitt nya rum (som nästan är klart nu :D )
Så jag cyklade hem för att hjälpa honom lite.
Sen ringde eddie och bad mig komme hem till krick.
ooo aaa.
Slutade med att jag, älsklingen , sofia och krick gick hem till älskligen och kollade på i rymden finns inga kännslor.
Det var redigt mysigt :D
Nu väntar jag på att sofia och eddie ska logga in på skype.
Dom lovade att prata med mig!
Okioki.
Vi hörs sen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0