-Emmis! ♥ -

She will be loved.

Godmorgon.
Har ingen dator för tillfället så uppdateringen dom närmaste dagarna kommer nog inte vara så bra.
Får låna mammas när hon på jobbet. hihihi ;)
Ska försöka göra tidsinställda.

Igår klipptes världens bästa.
Så fin blev han. :)
Från skogsmulleponny till en riktig tävlingsponny ;)
Idag är det hoppträning som står på schemat :D
Han kommer antagligen vara rätt pigg.
Men det gillar vi ju bara , för det är ju inte ofta juppe är pigg ;)
Gullehästen ♥
Ska fråga min snälla syster om hon kanske kan ta några fina bilder på oss.

Just nu sitter jag i soffan och kollar på tv.
Har inget annat bättre för mig.
Borde plugga.
Har no prov veckan efter lovet.
Just nu känner jag bara för att dö. :D
Hahaha , men hejdå ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0