-Emmis! ♥ -

Sånt är livet , svårt att göra nånting åt

Blir faktiskt lite suris så här på morgonkvisten !
Ingen av blogarna jag läser har ju uppdaterat :(
Arrrrhhhhh .
Jag är så  trött så jag tror att jag gräver ner mig snart!
SOvit 6 timmar inatt.
Vilket är alldeles för lite för mig.
Alltså blir det sängen tidigt ikväll. Det lovar jag mig själv här och nu ! :D
Hiihhihihi.
Skolan idag kommer väl blir kul ?
Har inga speciella lektioner, så det blir la softhund.
Nu iallafall har jag ätit min daglig dos av mat , så nu ska jag sminka mig och ta på mig fina kläder.
Ni får ha en underbar dag.
Pusss alla sötisar ! ♥


Kommentarer
Postat av: Maja

Hej,jättefin blogg du har!

Kram:)

2011-11-08 @ 08:04:51
URL: http://majzi.bloggplatsen.se
Postat av: Amelia <3

vilka bloggar läser du tex?

letar efter nya, typ topp 10/20 ? :D

2011-11-08 @ 17:26:56

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0