-Emmis! ♥ -

Plugg , på en fredag ?

hahaha  , seriöst , det är fredag och jag sitter hemma ? ;)
aja .
Idag har la det inte hänt så mycket .
Skolan var kul oså.
Dansde sånna här juldanser på gympan, fan vad jag ägde.
Sen aa, var jag med eddie och kricko.
Sedan bar det av till stallet , hade kvälls fodringen.
Nu sitter jag här hemma och har absolut ingenting att göra.
Hahaha  , får la plugga eller nått.
Har ju faktiskt prov på onsdag :D

Imorgon taggar jag för att provrida cymirc igen :D
Senare efter det ska jag träffa rosita ,
Gud var länge sen det var sist.
SKojigtskojiigt :D
Men vi hörs senare eller nått ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0