-Emmis! ♥ -

När du inte längre ser ska jag ta mitt liv.

Komr precis hem ifrån hopträningen.
Var inte meningen att jag skule vara med , men mamma tvinga mig.
Gick tvärdåligtpå uppvärmningen så skyllde lite på mamma för dett det gick så dåligt.
Till uppvärmning var det travbommar och sen galoppbommar.
Kulkul :D
Dagens övningar var typ bana.
Gick ganska bra endå.
När jag skulle komma första gången tappade jag stödet i munnen och han stanna .
Jag kom igen och han hoppa.
Vidare till hinder nummer 2 , då tappa jag stödet igen och glömde driva , då stanna han igen.
Hehehe , han reste sig till och med efter han hade stannat.
Jag började om igen och tänkte på att ha kvar stödet i handen hela tiden.
Då hoppade han som en liten kanonkula.
Hoppade till och med 69 cm på ett hinder :D :D
Grym jag är.
Min häst är verkligen världens bästa !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0