-Emmis! ♥ -

några dagar som jag inte gjorde klart ( tog endast dom intressantaste )

Dag 9 - Någonting jag ångrar.

Nånting jag ångrar är sättet jag gjorde slut med lucas på.
( hehehe , kom inte på något annat )


Dag 10 - En bild på mig förra året, & nu. Hur har jag förändrats sen dess? .

Bilden togs på nyårsafton 2010 / 2011.
-Jag har förändrats fruktansvärt mycket sen dess.
Jag har blivit mer säker på mig själv , jag vågar bjuda på mig själv mer.
Sen har jag även förändrats på ett sämre sätt oxå , men det tar vi inte upp här ;)

Dag 16 - Varför började jag blogga?
Jag började blogga när jesper och jag gjorde slut.
Jag kännde att jag behövde skriva av mig någonstans.
Sen fastnade jag i det. :D

Dag 17 - Någon jag umgås väldigt mycket med.
Någon jag umgås väldigt mycket med är sofia.
Vi träffas i stort sätt varje dag.
Min bästa vän !


Dag 18 - En bild på någon som alltid gör mig glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0