-Emmis! ♥ -

My time fly.

sha mannen.
Kom precis hem ifrån stallet.
Sitter i köket och äter harpluttar med mjölk. Mums.
Ska snart duscha och plugga.

Har ridit världens bästa juppe ! :D
Red han lite i padocken.
Gick verkligen jätte bra , fastän jag inte mår bra.
Kännde att jag var tvungen att rida honom idag.
(vi hästmänniskor rider fastän vi har 100 graders feber )
Han vilade igår , och jag vill inte tappa det vi byggt upp igen.
Iallafall.
'Han var lite seg i början .
Men det blir bättre och bättre för varje gång.
Började i en låg form och arbetade sedan upp honom.
Känndes hur bra som hellst .
Hihihi  , ja  :D
Lite fina bilder här med.
(dock är mamma dåligt fotograf och det var mörkt ute)




Älskar att man ser mammas skugga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0