-Emmis! ♥ -

men sha misss fatty.

Kom precis hem ifrån stallet.
Har ridit världens finaste juppe :D
Min syster var så snäll och fotade oss.
Så bilder kommer så fort hon hämtat sin kamera i bilen.

Gick rätt bra att rida faktiskt.
Red ju i paddocken.
Han vart jätte pigg och glad idag med.
Skrittade honom mestadels.
Jobbade honom i en låg och rund form.
Sen vet jag inte riktigt vad han höll på med.
Han spankade bakut ett x antal gånnger och han reste sig halt en gång med.
Inte likt honom....
Juste glömde att min vänstra stövel gick sönder igår..
Så nu har jag bara min högra gammla stövel som är hel.
För min högra peeoner stövle är ju oxå sönder.
Peeoner är seriöst dom sämsta stövlarna!
Så nu ska jag få nya av pappa imon :D
Därför jag rider med mina hunter stövlar om någon undrar ;)
Aja .
Håll utkik efter bilderna .
Riktigt fina blev dom :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0