-Emmis! ♥ -

Love sucks!

Men det är endå det bästa som finns!

Lalallaal   min häst är bäst !
Dagens ridpass gick super.
Förstgick det verkligen åt skogen.
Han gick inte fram för skänkeln och var bara allmänt jobbig.
Höll på att ge upp typ 5 gånger.
Sen efter mycket bråk släppte han igenom och blev riktigt fin!
Älskar när det går bra :D

Sen iallafall så kom jag hem , bytte om oså och drog hem till älsklingen.
Kollade på iceage ! :D
Bästa filmen.
Jag bara älskar den där sid ♥
MOGEN CHEY HÄR ja !
Nu har jag precis ätit pepparkaka med ost. Hehehe.
Snackar skype med sofia , ska snart tväta bort sminket och plugga lite.
Och idag blir det faktiskt sängen tidigt.
Vi hörs snart !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0