-Emmis! ♥ -

Jag vill hinna säga allting innan jag ska gå.

Godkvällen .
Har inte kunnat blogga så värst mycket idag för vårat internet krånglar.


Iallafall Att rida jupps fick jätte bra :D
Världens bästa.
Sen Så hade vu middagen, fodrade oså.
Sen när jag kom hem så sa pappa att mitt nya rum var klart och att det bara var att flytta in alla möbler :D
Fyfabian vad fint det blev .
Dock är allt inte riktigt klart än .
1 spegel ska upp, elutag måste upp,
Sen ska mamma köpa 2 svarta hyllor och en vit fönsterbräda och en gardin hängare imorgon .
Sen är det helt klart :D
Så nice.
Ska nu ska jag sova iallafall.
Hörs imon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0