-Emmis! ♥ -

Jag känner hur tårarna sakta rinner ner för kinden.

upp och ner ,  bloggabstinens?
Jag vet inte vad jag menar med det , men hej iallafall.
Now i have coming home from the school.
It was kul där .
Vart super trött , men jag klagar inte.
På slöjden hade vi vikarie.
Hahaha , han var nog den roligaste på länge faktiskt.
Sen fick vi även vårat no prov flyttat till nästa vecka.
As gött , nu måste jag verkligen plugga!

Nu sitter jag och snckar skype med sofia.
Hon ser allmänt glad ut,
Och är inte hon glad , då är inte jag heller glad .
Ska snart dra mig till stallet och rida juppe.
Vet faktiskt inte vad vi ska hitta på idag , kanske rida ut och galoppsa?
Har kvällen med , så blir heldag i stallet. :D
Sen efter det blir det att umgås med bästis, det behöver hon! :D
Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0