-Emmis! ♥ -

Iphone 4s , check ! :D

Asså är man världens lyckligaste just nu eller ? :D
Mamma har precis beställt ( eller aa , ska beställa) en iphone 4s till mig :D :D
Ska man ha en vit eller svart ? ;)
Tror jag tar en vit , dom är snyggast !

kom la precis hem.
Sitter just nu i köket brevid mamma som precis fixade premium till mig  , och nu fixar hon med nya phonisen.
Iallafall , skolan sög som vanligt..
Hade noprov och det gick ju JÄTTEBRA.
Hände väl inte så mycket mer.
Hade slöjd oså.
Hahaha , känner att det går bra för mig , jag håller på med ett par ridbyxor.
Har inte klippt ut tyg än , och jag har snart håll på med dom 1 termin. Hehehe. ;)
Jaja , nu ska jag till juppisen.
Hörs sen :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0