-Emmis! ♥ -

Ingen Bild , lev med det ( igen )

åh mitt intenett krånglade igår så hann inte göra ett godnatt inläggg.
Jagvet  , ni får hata mig för detta.
Lovar att inte göra om det.
Somnade tidigt igår iallafall! :D
Duktig emmma.
Idag ska jag hoppträna.
Men har ju fortfarande inga stövlar.
SÅ dirre chirre efter skolan ska jag och mamma bila till backaplan och köpa det till mig !
Hihihihih , bortskämd.. ;)
Aja , nu får jag skynda mig om jag ska komma i tid.
Ligger i fortfarande bara bh och trosor i min underbara säng.
Kanske gå sån till skolan idag ? ;)
pusssss ♥

Kommentarer
Postat av: Miss Sunshine

Sv: Allt bra med dig :) Har du haft en bra vecka?^^

2011-11-10 @ 10:38:09
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0