-Emmis! ♥ -

inbrott, hungrig,trött .. Brb , gör en macka !

Assåå fml känner jag just nu !
kollade ju på i taket lyser stjärnorna igår innan jag skulle nana .
Så sorlig , så kunde ju inte sova.
Så sovit 4 timmar inattt.
Kulkul. :(

Så gick man upp 8 imorse dårå för att dra till skolan.
Drar och möter sofia för att hon ska hämta ett par mjukisar hemma hos sin pappa.
Så vi gick hem till hennes pappa .
Låste upp dörren , tog av oss ytterkläderna , gick in i vardags rummet
Så såg Sofia att alla dörrar och så var öppna och
att allt i hennes pappas rum var utdraget,
så hon bah emma kom .
Så gick vi ut och kollade på baksidan och då stog dörren öppen och fönstret var uppbrutet.
Man bah , yeeaaah inbrott :D
Hehehe , så vi tog upp en spade och typ skrek (jag skrek)
Vi har ett vapen , och vi är nte rädda för att använda det .....!!!!!
typ lite så.
Sen kom aina.
Yeahhhh.

Kommentarer
Postat av: Lisette

Hur har jag kunnat missa din blogg?! :0 Underbar! :)

2011-11-18 @ 11:24:59
Postat av: AALMAJOHANNA'

igår var jag & köpte mig en iphone, så nu är jag lycklig ! :-D

2011-11-18 @ 17:21:27
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/
Postat av: AALMAJOHANNA'

igår var jag & köpte mig en iphone, så nu är jag lycklig ! :-D

2011-11-18 @ 17:21:27
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0