-Emmis! ♥ -

God love , god night!

har precis ätit en nattmacka .
Har faktiskt hållt mig till ''dietplanen '' idag.
Enbart ätit lite kebabpizza och nu mackan.
Duktig emma :D
Sen blir jag så  sur för jag får ju byta piercing nu.
Så har fått låna en av sofia.
Men den är för kort ?!?!?!?! :O
Så man får inte plats att sätta på den där kulan.
Blir så sur !
Nu hade jag tnkt sova faktiskt .
Skola imorgon ju :D
Älskar det , Gör inte alla det ? ;)
Vi hörs imorgon alla underbara söta goda godingar :D
Pussss ♥


-Fin cambild ! Mobba inte . tacktacktack!

Kommentarer
Postat av: Miss Sunshine

Sv: Jag med :) Allt bra med dig?^^

2011-11-07 @ 06:54:54
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0