-Emmis! ♥ -

Får jag ens ha kvar dig som min vän ?

när en tjej leker svår är det för att hon är rädd för att bli sårad.

Lalalalalalalala.
Nu hade emma tänkt att sova.
Ska upp tidigt imorgon.
Ska träna klockan 12 , och innan det ska vi hinna åka till my one och köpa nya stövlar till mig ?!?! :O
Hahaha , lycka till säger jag bara .
Kommer komma försent till träningen. Menmen.
Efter träningen ska jag och min kära moder åka till alingsås.
Ska kolla på en häst när den debuterar msv.
Ska nämligen provrida den nästa helg.
hihihih .
jappjappp.
Låt dessa underbara bilderna bli ett perfekt avslut på en perfekt dag.
Godnatt ! ♥





Kommentarer
Postat av: Amanda Matanovic

Vill du ha en länk i min blogg? Va då med i Dagens blogg, KRAM! :D



// Amanda, http://ammm.blogg.se/

2011-11-05 @ 09:57:45
URL: http://ammm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0