-Emmis! ♥ -

ett riktigt fyllesvin har jag allt varit!


Boy: i wished i was the water and you were th fish.
Girl : why?
Boy: so you won´t be able to live whitout me. ♥

Kan verkligen inte somna.
Mår så illa. Känns som jag ska spy vilken sekund som hellst.
Så har legat och kollat igenom bloggen lite.
Kollat på gammla inlägg. ;)
Hehehe , vad fint jag bloggade i somras.
Lite kul att vissa inlägg har man helt glömt bort och vissa inte.
Här är ett inlägg jag skrev innan jag skulle dra ut.
Och här är inlägget jag skrev när jag  fick tillgång till en data dagen efter.
Det jag gjorde den dagen, ska jag nu berätta om.
Det var precis efter jag och sofia hade bråkat och var ''ovänner''
Jag hade köpt en falska sprit som jag och lajnus skulle dela på.
Vi satt på ett stället ( vill dock inte nämna var, hehe är så luff )
Och jag bara drack och drack.
Det läskigaste var bara det att jag inte minns hur jag kom hem.
Ska jag vara riktigt ärlig kommer jag inte håg nått från den kvällen.
Tydligen hade linus hjälpt mig hem , och min mamma hade kommit och hämtat mig efter halva vägen. Hihihihihi ;)
Hahaha .
Japps. Både alkis och luffare har man varit.
tur att jag har lagt av med sånt där nu.
Men det jag igentligen ville få sagt med detta inlägget var att jag var brun i sommras och nu är jag blek
Men nu måste jag sova . Had igen ♥

Kommentarer
Postat av: iiiden med 3 i

ha en bra dag :D

kram!

2011-11-16 @ 08:59:46
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: Oscar

:D fin blögg!

2011-11-16 @ 09:14:02
URL: http://ubbeusling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0