-Emmis! ♥ -

But you can never say never !

Hej .
Sovit gott?
Det har inte jag , mår inte alls bra.
Håller på att bli sjuk . Mår jätte dåligt . :(

Ska berätta lite om gårdagen dårå.
Började med att jag och amanda drog hem till bobby.
Där var det en massa folk.
Där var vi till 8.
Då drog jag och amanda til stallet och kvälls fodrade.
Kom hem , åt lite och gick tillbaka till bobby.
Sen skulle han hem till gosi min , så vi blev utslängda.
Men snäll som hon är bjöd hon dit oss med.
( Med oss menar jag Amanda , eddie , robert , linus , anton och benjamin. )
Drog dit och rejva , sen drog jag och amanda  + älsklingen min hem till mig.
Sen drog han hem typ .
HAhaha , ja kul kväll :D

Idag åker min amanda hem :(
Kommer sakna henne så in i bomben :(








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0