-Emmis! ♥ -

Brist på liv!

tio frågor om dig själv
vad heter du i andranamn?   Maria
har du några piercingar? vars? – Naveln och öronen, 
sover du hellre själv än tillsammans med någon? – tillsammans med världens bästa.
väljer du filmkväll framför utekväll? – beror på
vad tycker du om med dig själv? – hm, att jag lär mig saker snabbt.
din sämsta egenskap? –  att jag är så himmla känslig.
är du dag eller nattmänniska? – nattmänniska- 
vad har du på dig just nu? – en rosa mjukisdress 
är du nöjd med ditt utseende? - om man bortser från finnarna så ja ! :D
vad vill du ändra med ditt utseende? – hyn typ,

- tio frågor om kärlek
är du i ett förhållande just nu? – Ja
har du varit kär på riktigt någon gång? – ja 
är du oskuld? – nej.
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja
hur många har du varit riktigt kär i? – 3 gånger.

vad för sorts killar faller du för? – olika, bara killen är snäll och så

när hade du sex senast? – Igår heehehe

har du kysst en kompis någon gång? – ja

hur många har du haft sex med? – 10000 ? :D 

- tio frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? – hm,Sofia 
vem skulle du vilja träffa just nu? – Juppe , eddie och sofia.
vem saknar du mest just nu? –  Amanda.
vem av dina vänner bor längst ifrån dig? – Amanda äckelunge wennersten!
vem krama du senast? –  Juppe

vem står dig närmast? – Sofia. 
vem vill du träffa oftare? – sofie olsson, amanda typ 
vem är mest partyprisse? – haha, linus. 
vem ringer du när du är ledsen? – Sofia i alla lägen
vem är snyggast? – Robert så klart ;) 

- din mobiltelefon
vilka finns på "inkomna samtal"? – typ, mamma , prinsessan , eddie , pappa , märta
vilka namn finns i smsinkorgen? – hahaha , endel.
vem ringde dig senast? -  Sofia.
vem smsar du oftast med? -  Sofia. 
vad stod det i senaste smset du skickade? – Vad har du på hjärtat ? <3

vad har du för bakgrundsbild? – Juppisen och jag ! (a)
vad står det på anteckningar? - Juppe är mitt allt ! 
vem ringde du senast? – Sofia.
vad har du för mobil? – iphone 3gs
spelar du wordfeud? – Bara mot märta.


- farligheter
snusar du? - nää
har du snott något från en affär någon gång? – haha, typ godis när jag va liten
brukar du röka? - nää
har du tagit droger? - aldrig
känner du folk som tar droger? – heheheheh.
har du blivit jagad av polisen? – nejnej :D ,
har du druckit så mycket att du spytt? - NEPPPS 
dricker du alkohol varje helg? - Jag är nykerist! 
skulle du kunna testa droger? – aldrig :)
skulle du dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger? – vet inte, det känner man i det läget 
har du varit i slagsmål någon gång? – Ja , supa och slåss!

- random
sover du med dörren öppen eller stängd? – STÄNGD
har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? – NEj!
tror du två ex kan vara vänner? – ja, Men själv så är jag inte det.
skulle du vilja vara berömd? – jaa
har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? – Ja snippan ser mig varje kväll.
skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? - ja , ;) 
brukar du tänka innan du talar? – ibland och ibland inte, haha..
känner du någon som är oskuld? - jaaa
skulle du vilja tatuera dig? vars? – ja, vill tatuera in juppes namn på handleden , och sen en snopp!
har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? - ja
skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? – hahahahahahahahahahaha , JA :P
tror du andra tycker illa om dig? – Hahaha , jagvet  :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0