-Emmis! ♥ -

Brb , gifta mig en snabbiis!

Bombom,  vi är förortsungar ! :D
Yallla mannen.
Har precis kollat på grey's anatomy.
Och fy fan vad snygg Jackson är då ! ♥
Brb , ska bara gå och dö lite , hehehe :D
Just nu håller jag på att ladda ner jag saknar dig.
Hade tänkt gosa ner mig i sängen med glass och kolla på den.
(OM DEN BLIR KLAR IDAG ??!!?!?)
Blir att kolla på rosa the movie fram tills den är klar.
Jamen då vet ni vad jag ska underhålla mig med kvällen ut.
Hörs väl antagligen efter filmen.
Ja det gör vi!



Hade inte bangat här heller.
Snygging nr 2, för ingen kommer före zac ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0