-Emmis! ♥ -

11/11-11

Bara jag som missade 11/11-11 11:11 ?
Jag var inne hos skolsytern och plåstrade om mina skoskav ,  hehe (a)
Fick sovmorgon imorse.
Var ju hos läkaren.
gick bra , fick antibeotika tabletter.
Yammiie  , skulle tydligen ta 3 månader tills det skulle verka.
Menmen , värt ett försök .
Sen var det vidare till skolan för att ha idrott sen sluta vi.
Värsta as gött !
Nu ligger jag i sängen med bästisfestis.
Ikväll blir det bio med älsklingen .
Jag ville se smurfarna , men blev in time tror jag .
Aja , vi hörs ! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Då sov jag :D

2011-11-12 @ 14:16:52
URL: http://tofflor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0