-Emmis! ♥ -

Vaken nurå !

Godmorgon alla söta :)
Vaknade för ca en halvtimma sen ? :O
Helt sjukt vad jag sover länge nu för tiden , inte alls okej.
Vette fasiken vad jag ska göra idag  , får la se om någon trevlig vill träffa mig.
aja .
Hör sen :)

- Gumman .
Vet att du läser det här .
Du ska veta att jag älskar dig av hela mitt hjärta och jag hatar det du gjorde.
Men sanningen är att alla är unga och duma.
Och du betyder allt för mig och du finns alltid för mig.
Och jag vill aldrig förlora dig.
Så denna lilla saken ska inte förstöra det underbara vi har.
men...
jag känner mig ganska oviktig för dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0