-Emmis! ♥ -

Emma toppar igen.

Tänkte toppa dom 5 snyggaste killarna jag vet  .
.
Och på Plats 5 har vi  Jesper sihvo.
Gaah vilken sexi man .
Älskar den mannen


På plats 4 har vi Justin beiber.
Urgullig kille som man inte kan hålla ögonen ifrån.

Plats 3 tar channing tatum hem.
Grrr ,
Honom vill man ju bara gosa med eller hur ;)

På plats 2 kommer Eric saade.
Jag menar kolla bara på  honom .
Omg säger jag bara .
Vilken pudding.
Vem tror ni tar hem första platsen .
Hahah .
Om inte min älsking zac efron.
OMG säger jag bara ..
Snyggare får man leta efetr .
Perfektion stavas han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0