-Emmis! ♥ -

I wanna go ♥

Sitter vid tv och kollar på sämsta wallander .
Den är på  engelska ?  Kan det bli sämre ?
Skulle inte tro det.
Gick iallafall in på  mitt rum nu för att kolla på hotell gyllene knorren.
Verkar fett farlig.
Så fett modig man sökes som jag kan hålla om när jag blir rädd.
Är det just du jag söker ?
smsa.
HAHAHAHAHAHA .
OMG så omohen chey jag är.
LALALALA . Nä men ska hämta mig lite kaka så ska jag kolla på filmen .
Om jag lyckas att fixa med skiten , så sämst är jag.
Träffade underbara grabbsen förut med. Så goa är dom va.
Åh juste .
Imorgon , fredag och på lördag ska jag gästblogga på världens sötaste blogg.
Hihih  känner mig hedrad att just jag fick göra det.Tänkte länka bloggen imon och så.
Btw , om nån vill veta lukatar det hundkiss på mitt rum , Blir så trött på byrackan :(
Aja .
Hörs imon.
Pusssaaarr!

Kommentarer
Postat av: amandiii ♥

men aaawi gullegoooosen då! hihi bäst äär du :*♥

2011-07-28 @ 00:46:18
URL: http://amandawennersten.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så mkt alllt är bara bra

2011-07-28 @ 09:53:55
URL: http://mynnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0