-Emmis! ♥ -

Till min älskling!

Linnea Emanuelsson.
Vi har varit ett par i snart 9 månader.
Vi har haft det så  sjukt bra med varandra och jag ångrar inte en sekund med dig.
Alla skratt och alla tårar vi har delat.
Du finns alltid för mig när jag mår dåligt och när jag behöver prata.
Du ställer alltid upp för mig och stöttar mig .
Och jag vet inte vad jag ska säga mer.
Finns så mycket att säga , men inga ord kommer ut.
För det är så svårt att förklara min kärlek till dig.
Du betyder så sjukt mycket för mig.
Du äger helt och hållet mitt hjärta.
Och du är en av dom viktigaste personerna i mitt liv , Och jag vill aldrig förlora dig för du betyder för mycket för mig.
Denna lilla saken ska inte få förstöra det underbara vi har .
Men en sak får du lova mig.
Att aldrig gör om det .
För blev sårad.
Allt jag kan säga är att .
JAG ÄLSKAR DIG LINNEA SÅ SJUKT MYCKET .
Du och jag genom allt , föralltid!
älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0