-Emmis! ♥ -

svar på frågestund del 1 !

*Kan inte du skriva mer om Juppe och stallet? (y)
Typ mer detaljerat :)?
Svar : Klart jag kan :D
Han är ju en jätte stor del av mitt liv
så blir jätte glad av att nån vill att jag ska skriva mer om honom :D
Kram Emms

*e du oskuld
svar :  kul att du vill veta det ,
men nej det är jag inte
kram emms.

*Vad gjorde du åh Jesper ,asso typ pussades ni bara ? Strula ? Sex?
Svar : Hihi  , såklart som alla par så är det ganska uppenbart att vi
träffades och pussades ochsånt ;)
Kram emms

*Skulle du kunna strula med en kille du bara träffat åh varit med i typ en halv timme ?
Svar: Asså nja , isåfall betyder det inget .
kram emms.

*Betyder kompisar du lärt känna på några dagar ?
Svar: Klart dom gör , En vän är alltid en vän och jag bryr mig om min vänner :)
Kram emms

Hinner tyvär inte svara på  mer idag , för ska iväg .
Tar resten imon älsklingar.
pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0