-Emmis! ♥ -

Onsdag ? ♥

God morgon!
Vaknade precis och har tvättat håret och ätit frukost.
På mitt schema idag:
*Hjälpa mamma att flytta!
*Åka med mami till stan och köpa lite grejer.
*Åka till banken :D
*Sen till stallet och rida min älskade juppe ♥

Hmm ,ja som ni kanske ser har jag fullt upp idag
Asså serriöst , att flytta är nog det jobbigaste som finns -.-'
Ur jobbigt och tråkigt är det.
Men ska bli skönt att flytta ifrån den skabb lägenheten!

JAAAAAAAAAAAA!
Min telefon  fungerar igen! :D
Så jäkla glad blev jag nu.
Så smsa på  nu  för sjutton gubbar , för emmis har en tele igen ♥
Finns på mobilen :D
för drar nu  !
puss / emms ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0