-Emmis! ♥ -

This one's for you and me ♥

herre min gud!
fyfan vad bra jag mår idag:)
älska!
men aa,
så kan det vara ibland.
har så fruktasvärt ont i mitt ben :(
inte okej.
osv osv .
idag ska man först till stallet.
sen ska man antagligen bada med jeppan.
eller kanske träffa min älskling som jag inte har träffat på år känns det som :(
saknar henne jättte mycket !
hahaha.
sofia ligger i min soffa och är mycket sugen på apelsin juice;)
hihih ,
älskar den damen.
men dunstar nu.
ohh juste
obs!!!!!!!!!
min mobil har slutat fungera så mig kan man enbart få tag på
på fejan ;)
elr ring hem:D
latteeer!
puss/ emms ♥
l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0