-Emmis! ♥ -

ojoj ,

Men gud , förlåt mig .
Har varit upptagen hela dagen.
Drog ju  till sofia förut. Blev att vi gick ut och träffade kevin och tobias en liten stund.
Feta som vi är oxå gick vi och köpte oss en pizza sen.
Satte oss vid en lekplats utanför linus.
Då kom linus, robert, kevin och matias(?) dit.
Blev att vi satt och typ snacka med dom där i flera timmar.
Mina grabbs asså.
Hahaha så kul är dom.
Sen blev det till stallet och måla:)
Grym jag är , jagvet !
Hahah , Sen har ju jag och sofia en liten plan inför ikväll.
Se om vi lyckas med den ;)
Aja , hörs sen .
pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0