-Emmis! ♥ -

Min enda ända -.-! ♥

OMG!
är så glad har ju hittat min sko nu !
tur för dig leo att jag hitta den! ♥
Vaknade vid halv 11 av ett  sms -.-'
att inte folk förstår att  jag  sover då :(
aja , cyklade hem och begav mig till älskade stallet vid 11  :D
Red ut bella med mästa och carolin :)
Gick  in manegen efter uteritten!
Var väldigt pigg och glad och det gick faktiskt riktigt bra.
Ioch med att  jupps är skadad får jag ju  rida bella så länge :)
Hehe!
tror faktisk att hon upskattar mer att ha rosa rosetter på sig än vad jupps gör ;) ♥
Han är ju  trotts allt kille ;)
menmen ..
Var i stallet till halv 9  ungefär, hade insläppet.
Stack sen och handla och lämnade linus shorta som jag lånade igår !
Kände mig mycket stilig i den ;)
hämtade även min väska som tydligen hade landat hos eddie ?
jaja  , så kan det gå !
Gör glass nu  ,
bilder från igår kommer såfort sofia laddat över dom på  sin data !
Puss /  emms ♥
-sötisen bella! ♥
min älskling! (som oxå älskar  rosa )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0