-Emmis! ♥ -

lycklig , osv osv. ♥



Alla dessa gånger jag har gråtit.
alla dessa gånger jag har skrattat .
att släppa taget var nog bland det jobbigaste jag har gjort.
det gjorde så ont då.
Men man kan inte leva i det förflutna utan man måste se framåt och gå vidare.
Jag tänker fortfarande tillbaka på det som var ,
funderar på hur det kunde ha varit.
Vet att jag inte borde tänka så men det bara blir så..
Men vafan.
Jag har kommit över det där nu!
Varför ska man deppa när man kan fiesta?
Har världens goaste vänner och världens bästa flickvän.
och värledens finsate och bästaste häst.
Då är han som en fis i rymnden! ♥
-
Med detta '' depp'' inlägg säger emms godnatt!
Ska nog göra en sån hiss och diss grej imorgon med.
Blir spännande att se hur det går.
-
Hahaha!
pusss/ emms ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0