-Emmis! ♥ -

Linus long...

img_6816 (MMS)

Linus loong ! Vi har inte känt varandra så jätte länge . Men på den lilla stunden vi har känt varandra har vi kommit varandra väldigt nära.  Vi har blivit bästa polare ju. Du litar på mig och älskar mig sjukt mycket. Haha kommer ihåg första gången vi träffades , du och Eddie var där på torget , hahahah Det var tider det. Sen har jag ju hjälpt dig endel med Linnea som du förövrigt passar otroligt bra med , ni är så fina och gulliga tillsammans och jag vet att det kommer bli ni en vacker dag för det ska jag se till, hiihi. Du är min bästa vän och jag litar på daj lajnus.  Bff. Men ska sova nu , är helt slut efter gothia , mötte ju även söt Amanda där :D  Aja brättat mer imon. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0