-Emmis! ♥ -

leksaker?

Shenamittbena.
Vaknade för si sådär 1 timma sen kanske.
Just nu sitter jag och kollar på toy story 3 .
Hahah , så fult endå att leksaker spriger runt och gör typ actionhopp och grejs.
Vilka kul.
Asså jag blir så trött , jag tror vi har startat en flugfarm i vårat vardagsrum.
För det är så mycket flugor som flyger och blää. hatar dom!
Idag vette sjutton vad som händer.
Hade ju lite planer men dom blev tydligen inställda :(
Inte kul , hade ju sett fram imot det .
Aja.
Nu ska jag til stallet.
Hörs beettcchhhhees.
hej  ofrkar  ine

Kommentarer
Postat av: emshie

Tack så mycket! ja det är bara br A:) sj ?

2011-07-30 @ 14:25:58
URL: http://emshiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0