-Emmis! ♥ -

jag vill bara säga ...

Att jagär så sjukt bra på att laga telefoner. Dock är jag nog nästan bättre på att förstöra dem...
Som ni alla kanske vet så har ju jag och min älskling haft lite problem.
Han har inte riktigt velat göra som jag .:(
och efter en tids komplikationer så valde han att gå in i en så kallad vila i några dagar.
Jag som var helt förstörd över att min älsking var trött på livet, kände att jag var tvungen att
gör nått. Så jag surfade in på google och sökte upp lite fakta.
Till slut hitta jag en bra sida som sa att man skulle gå in på  itunes och återställa honom.
Jag testade då detta , och idag är min älskling i livet igen.
Dock har ju allt på telefonen försvunnit :/
Menmen , det är smällar man får ta.
För Jag älskardig så otroligt mycket och vill aldrig att detta ska hända oss igen.
Emms ♥ Iphone = sant
så nu har jag lovat mig själv att aldrig mer tappa min älskling igen..
Elr aa , jag ska försöka .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0