-Emmis! ♥ -

ja det var ju det också...

Jag kan verkligen inte sova.. :(
Får panik.
Jag vrider och vänder på mig men inget fungerar .
Ligger och funderar på vad jag ska göra om juppe inte är helt frisk imorgon.
Vilken besvikelse jag kommer känna då.
För jag vill inget heller på denna jord att min älskling ska bli frisk.
För jag hatar att veta att min häst har ont.
Sen kan jag inte sluta tänka på resan dit.
Jag får panik bara jag tänker på det.
Att sitta där i bilen och känna när han stampar och rör sig där bak i transporten.
Det får mig att tänka tillbaka på den hemska dagen.
Den dagen då min älskade ponny fastnade i transporten.
Allt blod.
Den paniken som uppstog , att se den paniken i dom ögonen.
Paniken i dom ögonen som tillhör den jag älskar allra mest på denna jorden.
Aldrig vill jag tillbaka till den dagen.
Sen den dagen har jag lovat mig själv och juppe att jag aldrig ska låta honom utsättas för det igen.
Aldrig mera åka transport.

Gahhhh .
Jag blir galen .
Jag vill sova nu.
Hehehe
var bara tvungen att skriva av mig,
ska försöka sova nu.
Hörs imon.
puss/ Emms

Kommentarer
Postat av: REBECCA

kanon :) har lagt till dig nu^^ säg när du har lagt till mig på bloglovin också <3 kram

2011-07-25 @ 11:11:36
URL: http://magicstory.blogg.se/
Postat av: paulina <3

hur mår du sötis? :)

2011-07-25 @ 12:07:18
URL: http://paulliiinn.blogg.se/
Postat av: Sofia - FotoBlogg

Sv: Taack! Jag äälskar att fota! :) Själv?

2011-07-25 @ 12:12:12
URL: http://sofiaforss.blogg.se/
Postat av: Anonym

du sms bloggar eller? kan du berätta hur man gör?:D hade varit jätte bra!!:D kraam:D

2011-07-25 @ 15:47:09

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0