-Emmis! ♥ -

Hemma nu!

God kväll !
är hemma nu  ifrån stan .
hahah är så  sjukt trött , somnade på bussen tilloch med xd
-tydligen så  drar jag , mamma och sandra till falsterbo imorgon?!?!
åhh vill inte åka ifrån jupps :(
kommer sakna han så otroligt mkt :(
och sämre blir det...
vi ska åka klockan 6 !
så ingen sovmorgon imon heller -.-'
men har med mig en data och sånt internet sak så kan ju blogga endå ,
annars har jag ju min iphonis ! :)
hihih ,
men ska sova nu !
ha det så  hörs vi imorgon :)
puss / emms
- Gud vad sliten jag ser ut nuförtiden :/

Kommentarer
Postat av: Maria

söt du är :)

2011-07-09 @ 20:30:22
URL: http://siluetts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0