-Emmis! ♥ -

hemma in tha götet!

Åh äntligen kommit hem ifrån falsterbo nu! :)
kom hem så sent igr så  orkade inte starta datan
tack alla som har grattat mig btw ;)
så söta !
Har haft det så otroligt bra i falsterbo! :D
Bodde på världens mysigaste och finsate hotell ,
as snyggt var det !
hehe
Fick köpt lite saker i falsterbo med.
bla.
1 rosa kingslands jacka.
1 par blå jw ridbyxor.
1 par rosa mjukisbyxor.
1 rosa träns.
1 rosa fluff tröja!
hårnät sak till tävlingen.
och  lite till onödigt ;)
Asså  jag har tänkt på en sak.
jag borde köpa en systemkamera, för jag är  grym på att ta bilder.
jag lovar dom blir jätte fina!
som den här  , den har jag tagit helt själv!
fina elr hur ? ;)
aja , men ska till stallet nu   ,
ska rida jupps idag :D :D
längtat som fan efter honom .
aja ,
hör sen ,
puss/emms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0