-Emmis! ♥ -

Helt ärligt!


1 : Jag älskar min häst mer än allt annat på denna jorden.
2 :Jag älskar min syster. Hon är av mina bästa vänner.
3 : Jag älskar att sjunga.
4 :Jag har världens goaste vänner.
5: Jag hatar min kropp och har alltid gjort det.
6: Jag hatar att bråka med folk jag älskar!
7 : Jag kan blir jävligt sur och säga saker jag egentligen inte menar.
8: Jag blir väldigt lätt irreterad.
9: Jag hatar när folk håller på.
10: Jag är höjdrädd.
11: Jag älskar att vara kär. :$
12: Jag blir väldigt lätt avundsjuk.
13: Jag kan vara ganska på.
14: Jag är blyg. Kan man inte tro.
15: Jag tycker det är ganska kul att göra bort mig ( Fast bara ibland )
16: Jag är kass på att köra moppe.
17: Jag hatar skräckfilmer . hatar även typ beck och sånna filmer med :(
18 : Jag har aldrig rökt , snusat elr knarkat i hela mitt liv .
19 : Jag älskar rosa !
20: Jag har bra betyg i skolan . Kan man dock inte tro .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0